Kopje koffie?
Tractieweg 41E
3534 AP Utrecht
Met ons in gesprek?
info@jamming.nl
+31(0)30 30 79 660

Uitdagingen scherpstellen en tot nieuwe inzichten komen

Samen Jammen

Wij gebruiken JamSessies strategisch, en ook om elkaar beter te leren kennen. Daardoor achterhalen en doorgronden we de daadwerkelijke klantvraag en behoefte.

Jammen met ons kan altijd en overal,
wanneer je maar wilt

Strategie

Een sterk merk bouwen en behouden.

Bepaal jouw plek in de markt.

Een klantreis is de basis van een effectieve marketing en communicate strategie.

Het merkhuis biedt een compleet beeld van de meest essentiële onderdelen van het merk. Dit wordt vanaf de grond opgebouwd, of we schaven het huidige merk bij.

Met alle bovenstaande ingrediënten samengevoegd ontstaat er een mooie basis. Wij vormen dit tot een verhaal. 

Branding & design

Design dat je niet meer los laat.

Geef je merk een gezicht en treed ermee naar buiten.

Een logo dat perfect past bij je merk, daar hoort een huisstijl bij die jouw merkverhaal ondersteunt. 

Soms ben je ontzettend blij met een nieuw product, dienst, service of event en wil je dat het liefst van de daken schreeuwen, met een passende campagne.

Je huidige merk in een nieuw jasje stoppen, soms is precies wat je nodig hebt. Omdat je het huidige misschien ontgroeit bent of niet meer bij je past.

Marketing & Communicatie

Niet alleen bereiken maar ook raken.

Met grondig research leren wij samen jouw doelgroep goed kennen en creëren we een passende persona. 

 

Om jouw doelgroep het beste te begrijpen en het proces voor jouw klant te optimaliseren, beginnen we met de klantreis. 

Wat zijn je doelstellingen voor het komende jaar? Wij helpen je met het bereiken van je doelstelingen door een duidelijke en haalbare strategie te bepalen, in overleg natuurlijk.

“Content is king, but distribution is the queen and she wears the pants.”
Het een kan niet zonder het ander zullen we maar zeggen.

Het imago van jouw bedrijf of merk staat hierbij in het zonnetje. Hoe beïnvloed je de mening van mensen over jouw merk of bedrijf? Laat dat maar aan ons over.

Digital

Van gebruikerservaring naar merkbeleving.

User Interface design draait niet alleen om het aantrekkelijk maken van de website voor  bezoekers, maar ook om het creëren van de best mogelijke ervaring. Merkbeleving dus.

Een website moet er niet alleen prachtig uitzien, maar vooral ook praktisch zijn. Hoe zorg je ervoor dat de bezoeker logisch van A naar B komt?

Menselijkheid staat centraal in service design. Het doel is het maximaliseren van de potentie van een platform, service of dienst, voor alle betrokken partijen.

Voorbeelden Digital

Let's Jam!